Symulacje integracyjne – tezy do egzaminu


Potwierdzamy iż na programie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Szkoleniowe zalecamy tu przedstawione problemy do egzaminu:

  • zabawa komunikacyjna : „Bułgarskie fascynacje Polaków na przestrzeni wieków” oraz „Gra komputerowa: naśladownictwo i odwzorowywanie świata realnego”
  • zabawa słownikowa : „Duch jako element historii i psychiki narodu niemieckiego w twórczości Tomasza Manna” i „Reklama jako narzędzie wywierania wpływu. Techniki perswazyjne w reklamie”
  • zabawa słownikowa – „Śmierć w filmach Andrzeja Wajdy i w prozie Jarosława Iwaszkiewicza” i Gry Biznesowe W Produkcji oraz „Spa i Wellness jako możliwość rozszerzenia oferty turystycznej Bielska-Białej”
  • symulacja kreatywna : „Internet jako narzędzie globalizacji” oraz „Czarny Wrzesień i masakra w Monachium. Zbrodnia podczas świętego pokoju”
  • gra edukacyjna – „Źródła i znaczenie fantastyki w twórczości Adama Mickiewicza (na studium przypadku II cz. Dziadów)” i „Sprzeciw Watykanu wobec totalitaryzmu II wojny światowej”
  • zabawa strategiczna – „Sytuacja społeczno-zawodowa kobiet w środowisku wiejskim na danych źródłowych z gminy Łubowa” i „Problematyka ukraińska w polskich czasopismach w latach 200-2005:” Newsweek” „Polityka”, „Tygadnik Powszechny””
  • symulacja słownikowa : „Reklama w przekazie telewizyjnym” oraz „Współczesna rola mediów katolickich w Polsce. Wpływ mediów katolickich na wiare i poglądy ich odbiorców”
  • symulacja edukacyjna : „Pozytywistyczny spór o kształt powieści” i „Potencjał turystyczno-rekreacyjny Zalewu Muchówka w Siedlcach”
  • gra lingwistyczna : „Edukacja wielokulturowa w przedszkolu. Przykład Przedszkola nr 5 Mali Przyrodnicy w Gnieźnie” oraz „Rola sloganu w reklamie”