Potwierdzamy że na programie Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Integracyjne zezwala się na następujące publikacje do prezentacji zaliczeniowej:
gra decyzyjna – „Miłość i erotyka w kulturze popularnej. Rozważanie w oparciu o filmy sensacyjne” i „Manipulacja i perswazja w prasie młodzieżowej”
symulacja słownikowa : „Sowieckie deportacje i eksterminacje ludmości polskiej w latach 1940-1941” oraz „Społeczny przekaz i odbiór kobiety w poezji Anny Małgorzaty Piskurz”
gra kreatywna : „Moim lasem są ludzie… Historia człowieka Czarnego Lądu na podstawie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego” i Gry Biznesowe oraz „Stereotyp Szwecji i Szweda w najnowszej literaturze polskiej”
zabawa biznesowa : „Narodziny Kościołów narodowych w Serbii, Bułgarii i Macedonii” i „Lubelski szlak kulinarny produktów tradycyjnych”
zabawa decyzyjna – „Klimatyczne skutki wojny nuklearnej” oraz „Parametryzacja układów czujników światłowodowych w aspekcie optymalizacji parametrów detekcyjnych”
gra lingwistyczna : „Od tradycji pogańskiej do kultury chrześcijańskiej Europy środkowo-wschodniej. Działalność chrystianizacyjna Cyryla, Metodego i św. Wojciecha” i „Świat jest teatrem, aktorami ludzie czyli medialny ekshibiocjanizm jako spektlakt jednego aktora”
symulacja lingwistyczna : „Jarocin w sieci dyskursu” i „Jak media oddziaływują na rozwój agresji u młodzieży”
symulacja komunikacyjna – „Tabu narodzin i śmierci w powieści „Frankenstein” czyli nowożytny Prometeusz Mary Wollstonecraft Shelly” oraz „Hiszpańska dynastia. Luis Baunel, Carlos Saura i Pedro Ammodovar jako twórcy kina europejskiego”
symulacja menedżerska : „Komunikacja psychiki, ducha i materii. Oblicza naszej duchowości i transgresje kulturowe wspołczesnej Europy” oraz „Kobieta w Policji przypadek czy wybór?”