Wydarzenia integracyjne – wylosowani klienci

Wszystkim naszym słuchaczom jak zwykle gratulujemy ukończenia szkoleń. Wszystkich namawiamy do uczestnictwa w naszym konkursie.

Tutaj przedstawiamy grupę naszych klientów wylosowanych w naszej comiesięcznej promocji „Sprezentuj Sobie Wyjazdowe Szkolenie Integracyjne” – tych zwycięzców serdecznie zapraszamy na najbliższe Wyjazdy Team Building w Wejcherowie.
Na planowany wyjazd integracyjny zapraszamy tych klientów z wymienionych obok szkoleń:

  • Leon Małachowski, Laborant weterynaryjny , Niegowa, moduł coachingowy z technik relaksacyjnych
  • Andrzej Blach, Tokarz, Bielsk Podlaski, warsztat otwarty z budowania poczucia własnej wartości

  • Stela Biadasiewicz, Menedżer Departamentu ds. Administracji, Dzierzążnia, szkolenie z finansów menedżerskich

  • Antonia Dąbrowska, Inspektor ochrony danych osobowych , Dobrzeń Wielki, wykład z prowadzenia spotkań

  • Cyrus Cieśla, Położna, Grabów nad Prosną, program e-learning z technik zapamiętywania i mnemotechniki

    Poniżsi kursanci wylosowali nagrodę specjalną: Pensjonat w Karpaczu- Weekend dla dwojga:

  • Kamila Kaczanowska, Przedstawiciel Do Spraw Dilerów i Salonów, Siekierczyn, szkolenie z zarządzania klientem strategicznym – key account management
  • Mirela Wiśniewska, Kierownik produkcji filmowej i telewizyjnej , Raciąż, moduł coachingowy z prowadzenia instruktażu stanowiskowego

  • Ciechosław Sochacki, Synoptyk, Ścinawa, wykład z budowania relacji interpersonalnych

    Specjalny niedzielny bonus „Lot Widokowy Samolotem” zdobywają:

  • Marcin Grzyb, Inspektor dozoru technicznego , Strzegowo, wykład z kształtowania osobistego wizerunku
  • Wanessa Kotlorz, Starszy Kierownik do spraw Kadr i Płac, Wojsławice, panel dyskusyjny z

  • Małgorzata Waglewska, Inspektor do spraw obrony cywilnej, Morzeszczyn, moduł coachingowy z obsługi klienta wewnętrznego

  • Leon Krzemień, Filozof, Siemiatycze, trening z marki osobistej

    Wśród nizej wymienionych klientów wyolowaliśmy symboliczny upominek: Obrazek 3D a także ramka cyfrowa

  • Aida Kucz, Przedstawiciel Do Spraw Rynku Restauracyjnego, Świątki, wykład z doskonalenia jakości usług z elementami badania satysfakcji klienta
  • Fabiana Gurok, Makler papierów wartościowych , Wadowice Górne, wykład z radzenia sobie z konfliktami