ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: wymyślić studium przypadku dot. rozwiazywania konfliktów na podstawie analizy odpowiednich momentów z wybranego z następujących filmów:
Na krawędzi nieba; Fatih Akin
Elitarni; José Padilha, Garsoniera; Billy Wilder
Noc na Ziemi; Jim Jarmusch
Erin Brocovich; Steven Soderbergh, Człowiek pies; Louis Leterrier
Letni sen; Ingmar Bergman
Szkoła uwodzenia 2; Roger Kumble, Wielki wyścig; Blake Edwards
Doktor Strangelove, lub jak przestałem się martwić i pokochałem bombę; Stanley Kubrick, Kruk; Alex Proyas
Przypadkowy bohater; Stephen Frears
Stygmaty; Rupert Wainwright, Północ w ogrodzie dobra i zła; Clint Eastwood
Faceci w butach; Dein Perry
Chopin. Pragnienie miłości ; Jerzy Antczak
ĆWICZENIE NR 3: wymyślić muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na fundamencie teledysku do jednego z poniższych przebojów:
SBB, Welcome, Illusion, 2
Nine Inch Nails, The Downward Spiral, Wilki, Son of the Blue Sky, Canned Heat, Boogie With Canned Heat
Dylan, Bob, Greatest Hits, Metallica, Metallica, Sting, …Nothing Like The Sun
Sting, Brand New Day
ZAGADNIENIE NR 3: – Umiejętność komunikatywnego wyrażania niejasnych informacji. Opracować zrozumiałą dla dzieci ulotkę przyjmowania wybranej zznajdujących się na naszej liście leków:
16.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – pochodne sulfonylomocznika
102.2, Antybiotyki linkozamidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
163.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lamotrygina – stałe postacie farmaceutyczne
164.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – topiramat
207.2, Leki przeciwhistaminowe do stosowania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne