SYMULACJA NR 1: przygotować moduł edukacyjny dot. przywództwa na bazie oglądania fragmentów z wybranego z następujących filmów:
Chłopiec na rowerze; Jean-Pierre Dardenne, Luc Dardenne
Biała wstążka; Michael Haneke, Alex Rider: Misja Stormbreaker; Geoffrey Sax
Posterunek graniczny; Rajko Grlić
Nosferatu wampir; Werner Herzog, Zidane – portret z XXI wieku; Philippe Parreno, Douglas Gordon
Złodzieje rowerów; Vittorio De Sica
Brazil; Terry Gilliam, Światełko w tunelu; Mike Robe
Czarnoksiężnik z Oz; Victor Fleming, Dekalog I; Krzysztof Kieślowski
Porachunki; Guy Ritchie
Symetria; Konrad Niewolski, Czego pragną kobiety; Nancy Meyers
Park Jurajski; Steven Spielberg
Egzorcysta; William Friedkin
ZADANIE NR 3: przygotować muzyczną grę integracyjną na podstawie teledysku do jednego z następujących przebojów:
Genesis, Seconds Out, Illusion, 3
Guns N’ Roses, Use Your Illusion, Rolling Stones. The, Jumping Jack Flash, Led Zeppelin, Whole Lotta Love
Republika, Nieustanne tango, Yardbirds, The, Five Live Yardbirds, Sting, …Nothing Like The Sun
Quidam, Sanktuarium
ZADANIE NR 3: – Problematyka prawiudłowego artykułowania naukowych poleceń. Spisać przekonującą nie tylko lekarzy procedurę przyjmowania wybranej zznajdujących się na naszej liście suplementów:
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
200.1, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – proszki i aerozole
16.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – pochodne sulfonylomocznika
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
12.1, Leki przeciwzapalne działajace na jelita – mesalazyna i sulfasalazyna – produkty do stosowania doustnego
36.0, Leki moczopędne – tiazydowe i sulfonamidowe
40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego