Potwierdzamy iż na studiach Edukacja Innowacyjna i Gry Integracyjne zalecamy tu przedstawione opracowania do pracy dyplomowej:
zabawa lingwistyczna – „Globalizacja szanse i zagrożenia dla wspólnego świata” i „Atrakcyjność turystyczna wybranej miejscowości na modelu Barcelony”
gra decyzyjna : „Krytyka konsumpcyjnego stylu życia we współczesnym kinie” i „Ewolucja polskich kolęd do początku oświecenia”
symulacja komunikacyjna : „Kreacje postaci literackiej Cycerona w cyklu powieściowym „Roma sub rosa” Stevena Saylora” i Mnemotechniczne Symulacje Szkoleniowe oraz „Człowiek w reklamie – aspekty marketingowe, psychologiczne, społeczne i prawne”
gra komunikacyjna : „Geneza wspołczesnego stereotypu Żyda w kulturze polskiej” i „Tradycja, kultura i religia hinduska w kinematografii indyjskiej”
gra menedżerska : „Rozpad Jugosławii i udział wspólnoty międzynarodowej w konfliktach pod koniec XX wieku (od 1991 – współczesności)” i „Sytuacja społeczno-zawodowa kobiet w środowisku wiejskim na przykładzie gminy Łubowa”
zabawa lingwistyczna – „Własność intelektualna a zjawisko piractwa internetowego” i „O sztuce prezentacji i wystąpień publicznych. Zagadnienia socjologiczne i psychologiczne”
gra kreatywna : „Opinie obserwowanych grup pacjentów na temat poprawy zdrowia po pobycie w uzdrowisku” i „Atrakcyjność turystyczna powiatu kraśnickiego”
symulacja komunikacyjna : „Wielkopolanki na uniwersytetach, kształcenie kobiet na poziomie wyższym w XIX i XX wieku” oraz „Jak widzą nas inni? Stereotyp Polaka w Stanach Zjednoczonych”
gra lingwistyczna : „Atrakcyjność turystyczna Roztocza Zachodniego” i „Przekroczenie tabu w komiksie „Maus” Arta Spiegelmana”